Afspraken
De client krijgt (indien het e-mailadres bekend is) te allen tijde een bevestiging van de afspraak. 48 uur voorafgaand aan de behandeling ontvangt de client een herinnering. De client heeft echter zelf ook de plicht om de afspraak correct te noteren.
De client moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de salon melden;
- Indien de afspraak later dan 24 uur van tevoren annuleert, brengt SuuCure 50% van het honorarium voor de afgesproken behandeling in rekening.
- Indien de afspraak niet geannuleerd wordt of op het laatste moment, brengt SuuCure het gehele honorarium van de afgesproken behandeling in rekening
- Bij te laat koming wordt de behandeling ingekort tot het hoognodige wat binnen die tijd gedaan kan worden of de afspraak wordt verzet naar een ander moment. In beide gevallen rekent SuuCure het volledige honorarium van de afgesproken behandeling.
Wanneer een annulering tijdig gemeld wordt, kan SuuCure een andere client inplannen. Indien dit niet gebeurt, zal een deel van de inkomsten en kostbare tijd verloren gaan.
SuuCure moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de client melden.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.